Замовлення товарів

Оформлення замовлення

Виберіть товар(и) з представлених на нашому сайті і додайте їх в кошик, натиснувши на кнопку “ДО КОШИКА”. Перейдіть до розділу “Перегляд КОШИКА” відкоригуйте кількість і виберіть спосіб доставки (“Делівері” або “Нова Пошта”) після чого натисніть “ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ”. У вікні, введіть Ваші дані та інформацію для доставки.

Способи оплати

  • безготівковий для юридичних осіб – з розрахункового рахунку Вашого підприємства, згідно з виставленим рахунком;
  • безготівковий для фізичних осіб – з особистого розрахункового рахунку або у касі банку, згідно з виставленим рахунком;
  • Visa/MasterCard – оплата замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard;
  • готівкою – оплата готівкою при отриманні товару (накладений платіж).

 Доставка

Ми пропонуємо доставку оплачених товарів на склади транспортної компанії Делівері та Нова пошта. У той же час, за Вашим проханням, ми відправимо замовлення будь-якою іншою транспортною компанією або кур’єрською службою, за рахунок одержувача. Повідомте про це під час оформлення замовлення у полі “додатково”.

Увага! При отриманні продукції в пункті призначення будь ласка звертайте увагу на цілісність упаковки! У разі виявлення механічних пошкоджень упаковки обов’язково перевіряйте цілісність отриманих товарів.

Терміни доставки

Для доставки по Україні товари передаються до транспортних компаній у день отримання Вашої оплати. Термін доставки по Україні в більшості випадків 1-3 дні. Якщо комплектація Вашого замовлення потребує більше часу, з Вами зв’яжеться менеджер і погодить терміни відправки.

Після відправки замовлення Ви отримаєте інформаційне SMS. У ньому міститься: найменування транспортної компанії, номер декларації, номер складу, кількість місць, сума до оплати.

Сервісне обслуговування

Гарантійний ремонт:

Гарантійні зобов’язання у вигляді безумовного безкоштовного ремонту чи заміни підтримуються протягом зазначеного гарантійного терміну.

Ремонт лабораторного та медичного обладнання, що поставляється нами, виконується у власному авторизованому сервісному центрі. Накопичений досвід та наявна база запчастин дозволить зробити ремонт у найкоротші терміни.

Для пред’явлення претензії щодо якості протягом гарантійного терміну, заповніть та надішліть рекламацію на service@micromed.ua

Завантажити форму

Після цього з Вами зв’яжеться інженер та погодить подальші дії.

Консультації інженера: тел 0509700412.

Ремонт та сервісне обслуговування:

Сервісний центр виконає діагностику, обслуговування та ремонт лабораторного та медичного обладнання. Можливий виїзд інженера до Замовника.

Дивіться у розділі “Новини” наші АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ!