Оформлення замовлення
Виберіть товар(и) з представлених на нашому сайті і додайте їх в кошик, натиснувши на кнопку “ДО КОШИКА”. Перейдіть до розділу “Перегляд КОШИКА” відкоригуйте кількість і виберіть спосіб доставки (“Нова Пошта”) після чого натисніть “ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ”. У вікні, введіть Ваші дані та інформацію для доставки.
Способи оплати
- безготівковий для юридичних осіб – з розрахункового рахунку Вашого підприємства, згідно з виставленим рахунком;
- безготівковий для фізичних осіб – з особистого розрахункового рахунку або у касі банку, згідно з виставленим рахунком;
- Visa/MasterCard – оплата замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard;
- готівкою – оплата готівкою при отриманні товару (накладений платіж).
Доставка
Ми пропонуємо доставку оплачених товарів на склади транспортної компанії Нова пошта. У той же час, за Вашим проханням, ми відправимо замовлення будь-якою іншою транспортною компанією або кур’єрською службою, за рахунок одержувача. Повідомте про це під час оформлення замовлення у полі “додатково”. Можлива безкоштовна доставка при сумі замовлення від 10 000 грн.
Увага! При отриманні продукції в пункті призначення будь ласка звертайте увагу на цілісність упаковки! У разі виявлення механічних пошкоджень упаковки обов’язково перевіряйте цілісність отриманих товарів.
Терміни доставки
Для доставки по Україні товари передаються до транспортних компаній у день отримання Вашої оплати. Термін доставки по Україні в більшості випадків 1-3 дні. Якщо комплектація Вашого замовлення потребує більше часу, з Вами зв’яжеться менеджер і погодить терміни відправки.
Після відправки замовлення Ви отримаєте інформаційне SMS. У ньому міститься: найменування транспортної компанії, номер декларації, номер складу, кількість місць, сума до оплати.
Покупець має право на повернення Товару протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Повернення Товару здійснюється при дотриманні таких умов:
Товар не був у використанні, збережені його споживчі властивості, товарний вигляд, комплектація та цілісність оригінальної упаковки.
- Акуратно запакуйте товар в оригінальну та транспортну упаковку у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
- Додайте копію документа, що підтверджує факт покупки (накладна, копія чека).
- Вказати спосіб повернення коштів. Надішліть товар Новою поштою за адресою: Відділення Нової пошти – №6, Полтава. Отримувач: ТОВ “Торгівельний Дім “Мікромед”. Оплата доставки — за рахунок відправника. У поле “Додаткова інформація” внести: ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.
- Після надсилання повідомте номер декларації на info@micromed.ua.
Повернення коштів (з утриманням компенсації транспортних витрат) виконується протягом 5 днів після отримання товару.
Сервісне обслуговування
Гарантійний ремонт:
Гарантійні зобов’язання у вигляді безумовного безкоштовного ремонту чи заміни підтримуються протягом зазначеного гарантійного терміну.
Ремонт лабораторного та медичного обладнання, що поставляється нами, виконується у власному авторизованому сервісному центрі. Накопичений досвід та наявна база запчастин дозволить зробити ремонт у найкоротші терміни. Для пред’явлення претензії щодо якості протягом гарантійного терміну, заповніть та надішліть рекламацію на service@micromed.ua
Після цього з Вами зв’яжеться інженер та погодить подальші дії.
Консультації інженера: тел 0509700412.
Ремонт та сервісне обслуговування:
Сервісний центр виконає діагностику, обслуговування та ремонт лабораторного та медичного обладнання. Можливий виїзд інженера до Замовника.
Дивіться у розділі “Новини” наші АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ!